کارخانه تولید کننده اسپری

تولید کننده انواع اسپری و محصولات ارایشی و بهداشتی

کارخانه تولید کننده اسپری

تولید کننده انواع اسپری و محصولات ارایشی و بهداشتی

  • ۰
  • ۰

شرکت بیتا رز آریا با سابقه درخشان خود در تولیدات محصولات شوینده، بهداشتی، خودرویی و آرایشی توانسته است تا در تمامی زمینه ها محصولات با کیفیت را به بازار ارائه کند. اسپری خوشبو کننده هوای تیک آف که در کارخانه بیتا رز آریا تولید میشود جز محصولات برتر و پر فروش این شرکت محسوب میشود. با تلاش شبانه روزی مدیران و کارمندان این مجموعه، مواد اولیه برای این محصول از بهترین و با کیفیت ترین نوع در بازار داخل و خارج از کشور استفاده میشود. از جمله این مواد اولیه میتوان به موارد ذیل اشاره داشت:

 

 

  • کپ یا در اسپری : کپ اسپری استفاده شده در محصولات شرکت بیتارزآریا از مقاوم ترین مواد اولیه ساخته شده و مقاومت کپ در نوع خود بی نظیر است.
  • اسانس : اسانس های موجود در اسپری های خوشبو کننده تولید شرکت بیتارزآریا، از شرکت معتبر اروپایی (گلچیچک) در ۱۴ رایحه ادکلنی خریداری می شوند که در نوع خود از لحاظ شباهت بو به ادکلن اصلی و ماندگاری بی نظیرند.
  • قوطی اسپری : قوطی های اسپری های شرکت نزد بهترین قوطی سازان ایران ساخته می شوند و از لحاظ مقاومت و کیفیت در نوع خود بی نظیرند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

02634259649

09121693451

محصولات تیک آف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی